kotes

KEZDŐLAP
Referenciáim
...............................
Az oldalra
nem kell regisztrálni
.
...............................
Jótanácsok
Ötlettár/Beszélgető

Újdonság
Munkáitok helye
E-mail
Bannereim
ITT HIRDESS!

 Ha buttont szeretnél cserélni velem,mert megtetszett oldalam,akkor hozd el saját buttonod (100x35),írj a bannercsere modulba,hogy ellátogassak hozzád,hogy cserélhessünk.
Köszönöm! 
Buttoncserék

ÖTLETTÁR
[7-1]

2017.04.18. 12:42 Idézet

Szeretttel köszöntelek.

Segítségedet kérném a tömő vagy kettőskötéssel kapcsolatban. Nem egészen világos a kötés menete.

Kérlek írdd le nekem egy kicsit részletesebben. Pl. a 2.-dik sorban az átemelt szemet lekötjük, de hogyan? Símán vagy fordítottan? Ugyanis az 1.sorban símán kell lekötni, ez áll a a leírásban.

Várom a válaszodat. Köszönettel  üdvözöllek

Emőke.

2010.11.11. 21:43 Idézet
Niki

Szia Csilla!

Nagyon klassz, hasznos honlap! Gratulálok!

Én egy kezdő kötögető vagyok és sajnos még nem minden egyértelmű!  Nagyon jól jönne egy kis segítség! Már két sálat is kötöttem sima kötéssel, de belátom, hogy ez nem a legmegfelelőbb kötési mód. Látom  sokan maci kötéssel oldják meg, de van, aki sima passzékötést javasol, melyik az egyszerűbb? És hogyan célszerű nekilátni?  Karácsonyig még két sálat kellene megkötnöm a gyerkőcöknek!  Köszönöm a segítséget!

Niki

2009.09.14. 17:12 Idézet
merci

 szia Melcsi!

nem apasztásnak hívják hanem fogyasztásnak, /ill. ha készen vagy vele, leszedésnek/ szóval úgy tudod befejezni a kész takaródat, ha az első szemet átteszed a jobb oldali kötőtűre /nem kötöd le csak simán átteszed/ a második szemet simán lekötöd, /a jobb oldali tűn van 2 szem ugye,/ és az első szemen áthúzod a másodikat. marad egy szem a jobb oldali tűdön. megint lekötöd a következő szemet simán, és újra áthúzod az előző szemen. és így tovább, amíg az egész el nem fogy. az utolsó szemnél elvágod a fonalat kb. 3-4 cm-esre hagyva, és a fonál végét átdugod az utolsó szemen, és ki is veheted belőle a kötőtűt. remélem erre gondoltál és tudtam segíteni.

2009.02.01. 23:43 Idézet

en egy kis baba takarot kötök sima kötes tipussal es keszen is lennek vele ,de nem tudom hogyan fejezzem be.megprobaltam apasztassal de sajnos összezsugorodott a vege.kerlek segits.elöre is köszönöm.

2009.02.01. 16:52 Idézet

Szia, én igazából azt keresem már napok óta, hogyan kell füles sapkát kötni. Vettem egyet, szétbontottam, de nem igazán állt össze a kép mégsem. Kérlek segíts, ha tudsz. Köszke

2008.12.19. 02:14 Idézet

Tetszik oz oldalad ! Gratulalok! Hogyan keszul a salgaller?

2008.07.22. 16:16 Idézet

Kedves Látogató!
Jó ötleted van,hogy mi legyen még az oldalon ami kötéssel kapcsolatos?
Megosztanád velem?
Itt megírhatod.
Várom bejegyzéseidet.
Köszönettel:Csilla

[7-1]

                                        -Weboldalaim-                                                   -Blogjaim-
                                        -
Kreatív-sarok-                                            -Akiket-olvasok-Kyrascrapbook-    
                                    -
100csillag-Mesebarlang-Kötés-                              -Kertészkedéseink-Csilla blogja-

               -
Emlékoldal-Képeslapküldő-                                                -Csilla konyhája-                                                                                                      

A karma és az asztrológia kapcsolata    *****    Engedd meg, hogy horoszkópod elkészítésével szabad választásodban segítségedre lehessek. Várlak a csillagjövõ oldalon!!!    *****    ♫ Vár Téged is az egyetlen magyar nyelvû, megbízható Zara Larssonnal foglalkozó forrás! ♫ ZL Hungary ♫ ZL Magyarország ♫    *****    WISE-VOGUE | MERT A DIVATBAN IS LEHETSZ BÖLCS! - ÚJ BLOG TERMÉKTESZTEKKEL, TIPPEKKEL, ÖTLETEKKEL A MINDENNAPOKRA    *****    Nettó Bruttó Bérkalkulátor 2018    *****    A HUN Tv kezet nyújt, Asztrológiai elõadásom az Élet Magazin mûsorában.    *****    INGYEN letölthetõ OSHO könyvek, ezoterikus olvasmányok, Asztrológia: tanácsadás, oktatás.    *****    ***Munkatársakat keresek kezdetben mellékjövedelemként / Napi 1-2 óra munkával, majd késõbb akár fõállásban is!***    *****    Ingyenes tanácsadás,rendeld meg a tetszésed szerinti elemzést és minden kérdésedre választ adok.Részletek az oldalon!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Csillagászati ismeretek kézdõk és haladók részére. INGYENES ASZTRO-suli minden tanulni vágyónak!    *****    ** Portálépítés - G-Portál & HTML & CSS & Wordpress segítségek, kódok, sablonok, egyedi scriptek **    *****    ASHLEY TISDALE! Újra megnyitott az oldal! ASHLEY TISDALE! Újra megnyitott az oldal! ASHLEY TISDALE! ASHLEY TISDALE!    *****    CSILLAGKÉPEK - a fokok szimbólumai    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - 6 ÉVE ONLINE - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - 6 ÉVE ONLINE - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE MAGYARORSZÁG JENNIFER LAWRENCE    *****    Minimálbér, garantált bérminimum és szakmai minimálbér 2018 évben - 4 és 6 órás részmunkaidõs foglalkoztatás bére!    *****    Minimálbér, garantált bérminimum és szakmai minimálbér 2018 évben - 4 és 6 órás részmunkaidõs foglalkoztatás bére!    *****    WISE-VOGUE | MERT A DIVATBAN IS LEHETSZ BÖLCS! - DIVATBLOG TERMÉKTESZTEKKEL, TIPPEKKEL, ÖTLETEKKEL A MINDENNAPOKRA    *****    ANEZKABLOG megnyitotta kapuit, ahol a valódi, õszinte életét, véleményét olvashatjátok el!