kotes

KEZDŐLAP
Referenciáim
...............................
Az oldalra
nem kell regisztrálni
.
...............................
Jótanácsok
Ötlettár/Beszélgető

Újdonság
Munkáitok helye
E-mail
Bannereim
ITT HIRDESS!

 Ha buttont szeretnél cserélni velem,mert megtetszett oldalam,akkor hozd el saját buttonod (100x35),írj a bannercsere modulba,hogy ellátogassak hozzád,hogy cserélhessünk.
Köszönöm! 
Buttoncserék

ÖTLETTÁR
[7-1]

2017.04.18. 12:42 Idézet

Szeretttel köszöntelek.

Segítségedet kérném a tömő vagy kettőskötéssel kapcsolatban. Nem egészen világos a kötés menete.

Kérlek írdd le nekem egy kicsit részletesebben. Pl. a 2.-dik sorban az átemelt szemet lekötjük, de hogyan? Símán vagy fordítottan? Ugyanis az 1.sorban símán kell lekötni, ez áll a a leírásban.

Várom a válaszodat. Köszönettel  üdvözöllek

Emőke.

2010.11.11. 21:43 Idézet
Niki

Szia Csilla!

Nagyon klassz, hasznos honlap! Gratulálok!

Én egy kezdő kötögető vagyok és sajnos még nem minden egyértelmű!  Nagyon jól jönne egy kis segítség! Már két sálat is kötöttem sima kötéssel, de belátom, hogy ez nem a legmegfelelőbb kötési mód. Látom  sokan maci kötéssel oldják meg, de van, aki sima passzékötést javasol, melyik az egyszerűbb? És hogyan célszerű nekilátni?  Karácsonyig még két sálat kellene megkötnöm a gyerkőcöknek!  Köszönöm a segítséget!

Niki

2009.09.14. 17:12 Idézet
merci

 szia Melcsi!

nem apasztásnak hívják hanem fogyasztásnak, /ill. ha készen vagy vele, leszedésnek/ szóval úgy tudod befejezni a kész takaródat, ha az első szemet átteszed a jobb oldali kötőtűre /nem kötöd le csak simán átteszed/ a második szemet simán lekötöd, /a jobb oldali tűn van 2 szem ugye,/ és az első szemen áthúzod a másodikat. marad egy szem a jobb oldali tűdön. megint lekötöd a következő szemet simán, és újra áthúzod az előző szemen. és így tovább, amíg az egész el nem fogy. az utolsó szemnél elvágod a fonalat kb. 3-4 cm-esre hagyva, és a fonál végét átdugod az utolsó szemen, és ki is veheted belőle a kötőtűt. remélem erre gondoltál és tudtam segíteni.

2009.02.01. 23:43 Idézet

en egy kis baba takarot kötök sima kötes tipussal es keszen is lennek vele ,de nem tudom hogyan fejezzem be.megprobaltam apasztassal de sajnos összezsugorodott a vege.kerlek segits.elöre is köszönöm.

2009.02.01. 16:52 Idézet

Szia, én igazából azt keresem már napok óta, hogyan kell füles sapkát kötni. Vettem egyet, szétbontottam, de nem igazán állt össze a kép mégsem. Kérlek segíts, ha tudsz. Köszke

2008.12.19. 02:14 Idézet

Tetszik oz oldalad ! Gratulalok! Hogyan keszul a salgaller?

2008.07.22. 16:16 Idézet

Kedves Látogató!
Jó ötleted van,hogy mi legyen még az oldalon ami kötéssel kapcsolatos?
Megosztanád velem?
Itt megírhatod.
Várom bejegyzéseidet.
Köszönettel:Csilla

[7-1]

                                        -Weboldalaim-                                                   -Blogjaim-
                                        -
Kreatív-sarok-                                            -Akiket-olvasok-Kyrascrapbook-    
                                    -
100csillag-Mesebarlang-Kötés-                              -Kertészkedéseink-Csilla blogja-

               -
Emlékoldal-Képeslapküldő-                                                -Csilla konyhája-                                                                                                      

Magyarország egyetlen Olicity és legaktívabb Arrow rajongói oldala! Minden infó az aktuális 6. évadról és egyéb finomság    *****    Megjelent a The Sims 4 legújabb kiegészítõje, a Laundry Stuff Pack. Vajon megéri megvenni? Derítsd ki Te magad!    *****    Állatok - Könyvek - Zene - HobbiZoona Blog - Állatok - Könyvek - Zene - HobbiZoona Blog - Állatok - Könyvek - Zene -Katt    *****    Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk! KATT KATT KATT KATT    *****    Nem lehet saját lovad? Nevelj virtuálisan ITT! Nevelj, versenyezz, licitálj szebbnél szebb lovakra!    *****    -Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Naptár,Design!-    *****    The Resident - A kórházi drámasorozat január 21-én indul Matt Czuchry és Emily VanCamp fõszereplésével! Nézzetek be!    *****    Mindenféle kérdésedre õszinte választ kaphatsz a valódi Kérdõasztrológia segítségével.    *****    Részletes személyiség és sors analízis / születési horoszkóp / ajándék 3 év elõrejelzéssel. Most érdemes ide látogatni!!    *****    Ha diplomás asztrológust keresel, aki BECSÜLET KASSZÁS alapon ad tanácsot és INGYEN OKTAT, akkor keress bizalommal!    *****    A BIOTÉRKÉP AZ IGAZI KARMA! MEGMUTATJA PONTOSAN,MILYEN FELADATTAL SZÜLETTÉL.EGY PRÓBÁT MEGÉR. SOK SEGÍTSÉG MINDEN NAP!!!    *****    Megnyitott a madárvendéglõ! Gyertek vendégségbe ti is Mályvához és Pipitérhez! Irány a Mesetár!    *****    Megnyitottam cikkes, véleményes blogomat! Sok-sok érdekes bejegyzéssel várlak naponta, ne hagyd ki! - Alice    *****    Sztárokról és idolokról írok,ajánlókat hozok,tippeket és tageket osztok meg veletek!Nézz be egy blogkóros lány oldalára!    *****    Az igazi karma a horoszkópodban a Felszálló holdcsomópont,a Chiron,a Lilith (Fekete Hold),Rendeld meg most!Várlak, katt!    *****    családi adókedvezmény 2018 nyomtatvány letöltés, feltételek tudnivalók    *****    Rendelj születési horoszkópot és 3 év elõrejelzés ajándékba a tiéd. Ne feledd a horoszkóp a lélek tükre,bele kell nézni!    *****    családi pótlék utalás 2018 - csp utalás - utalás idõpontja 2018 - családi pótlék kifizetések !    *****    Ismerd meg az Olicity párost! Minden a Zöld Íjász címû sikersorozat imádott szerelmespárjáról! Mindennap friss!    *****    SZEREPJÁTÉK! Ha aktív oldalon szeretnél játszani, nézz be és légy része egy egyedi történetnek! Csatlakozz!