kotes

KEZDŐLAP
Referenciáim
...............................
Az oldalra
nem kell regisztrálni
.
...............................
Jótanácsok
Ötlettár/Beszélgető

Újdonság
Munkáitok helye
E-mail
Bannereim
ITT HIRDESS!

 Ha buttont szeretnél cserélni velem,mert megtetszett oldalam,akkor hozd el saját buttonod (100x35),írj a bannercsere modulba,hogy ellátogassak hozzád,hogy cserélhessünk.
Köszönöm! 
Buttoncserék

Milyen kötőtűt?

Ez szintén a divat kérdése,mert vékonyabb tűvel ugyanabból a fonalból sűrűbb lesz a kötés,vastag tűvel lazább,lágyabb esésű.
Ezért vegyünk-estleg kérjünk kölcsön-többféle vastagságú tűt,és próbáljuk ki,hogy tervezett munkánk számára melyik a legalkalmasabb.
Minden fonalnál újra ki kell próbálni,mert minden fonal másképpen viselkedikmunka közben.
Tanácsot azért is nehéz adni,mert mindenki másképp köt,ki szorosabban,ki lazábban.
A tűk különböző anyagokból (fém,műanyag,fa) készülnek.
Számozások a kötőtű átmérőjét jelzi milliméterben.
Minél nagyobb a szám,annál vastagabb a tű.
A legáltalánosabb az egyik végén hegyes,a másik végén gombban végződő kötőtű.
Ebből kettőre van szükség.
Bizonyos munkákhoz-a harisnya és a kesztyű kötésén kívül is-jól használható a rövid,mindkét végén hegyes harisnyakötőtű,melyből 5db egy készlet.
Segédtűként is ilyet alkalmazzunk.
A körkötőtű 2db rövid,egyik végén hegyes,a másik végén műanyagszállal egybedolgozott kötőtű.
Gyerekszoknyát,nyaknál kezdett,ujjával egybekötött pulóvert nem is lehet nélküle kötni.
Használhatjuk 2hosszú tű helyett is,oda-vissza kötéshez,mert rövidsége,és a műanyag szál lágysága miatt hosszú darabot is kényelmesen lehet vele kötni kisebb helyen-pl.karosszékben ülve.

                                        -Weboldalaim-                                                   -Blogjaim-
                                        -
Kreatív-sarok-                                            -Akiket-olvasok-Kyrascrapbook-    
                                    -
100csillag-Mesebarlang-Kötés-                              -Kertészkedéseink-Csilla blogja-

               -
Emlékoldal-Képeslapküldő-                                                -Csilla konyhája-                                                                                                      

Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel,a legkedvezõbb áron és ingyenes konzultáció,a csillagjövõ oldalon. Katt!    *****    ~~~~ SOS ~ KÉRLEK, KÖVESD BE EZT A PROFILT, DIPLOMAMUNKÁMHOZ SZÜKSÉGES! DOBJ OTT EGY ÜZIT, ÉS VISSZAKÖVETLEK! ~ SOS ~~~~    *****    Rendelj részletes születési horoszkópot,3 éves ajándék elõrejelzéssel. Várlak szeretettel az oldalamon, kattints ide!!!!    *****    3D VIRTUÁLIS VILÁG!REGISZTRÁLJ TÖLSD LE A JÁTÉKOT ÉS ISMERKEDJ VILÁG SZERTE ÚJ EMBEREKKE!CLICKELJ A REGISZTÁLÁSHOZ!!!    *****    Vonatozzunk együtt a gyereknapon! Robogjatok Budapesten vagy Balatonfenyvesen, vagy készítsetek kisvonatot a Mesetárban!    *****    Filmes hírek és kritikák lelõhelye. ÚJ oldal, ami filmekkel és színészekkel foglalkozik. Nézz be most és máskor is!    *****    Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról | Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról    *****    HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON    *****    KÖNYVAJÁNLÓK - ha nem tudod mit olvass, itt találhatsz hozzá inspirációt - BOOKISLAND    *****    Loki rajongók! Fan Fiction és egyéb történetek! Gyere és olvass nálam kedvedre! Ha tetszik, claim loyalty to me! (Loki)    *****    Ayang - Avagy milyen is a világ az én szememmel    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA és segíts másoknak is az asztrológia tanaival!    *****    Társszerkesztõket keresek a dakotajohnson.tk újranyitásához.Ha érdekel és szeretnél jelentkezni kattints a részletekért!    *****    Április 22. a Föld napja! Az ünnep alkalmából cifraszûrös juhászlegény vár benneteket a Mesetárban! Nézzetek be hozzánk!    *****    Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel, a legkedvezõbb áron és teljesen ingyenes konzultáció, idõkorlát nélkül!    *****    Egy jégkorong-rajongó lelkészgyakornok lány blogja - ha van kedved, nézz be, szeretettel látlak :) Gréti    *****    Minden Kedves látogatómat szeretettel várom Asztrológia oldalamon, ahol az oktatás INGYENES, az elemzés BECSÜLET-KASSZÁS    *****    Ayang Avagy milye is a világ az én szememmel    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha    *****    BOOKISLAND -> A könyvek birodalma elvezet a képzeletünk világába! <- BOOKISLAND